Wat kost het om mijn auto te laten lassen?
Ons Uurtarief is € 75,- inclusief verbruiksmaterialen en werkplaatskosten wel komt daar nog de BTW bij. Bij ons kunt u dus voor een eerlijke prijs uw auto laten lassen en repareren. Voordat wij aan uw klus beginnen, maken we een vaste prijsafspraak. Deze afspraak kunnen wij alleen maken na het bekijken van de roest op de auto zelf. Op foto’s is roest niet voldoende zichtbaar om een eerlijke offerte te maken.
U kunt altijd een afspraak maken voor een offerte, komt u naar ons toe dan is dit gratis indien wij klus mogen uitvoeren! Indien u nog een nachtje wilt slapen alvorens over te gaan tot een besluit dan rekenen wij € 65,- excl. BTW voor de offerte. Dit bedrag wordt gecrediteerd zodra u besluit de klus door ons te laten uitvoeren.
Kunt u niet naar ons toekomen dan kunnen wij ook bij u de inspectie uitvoeren. Een inspectie op locatie is momenteel door de drukke planning niet op korte termijn in te passen. Indien dit toch gewenst is dan vragen wij u om even contact op te nemen en dit te bespreken.
Bel ons op: +31 (0)6 10 894 968 of email naar: info@autolasservice.nl
Autolasservice
Autolasservice werkt met uitstekende las en plaatwerkers met veel passie voor het vak. Onze werkplaats is in Houten onder de rook van Utrecht. Heeft u een roestprobleem aan uw auto of camper en wilt u die vakkundig gemaakt hebben? Zonder veel te betalen? Dan bent u bij ons aan het juiste adres.
Kosten voor het lassen hangen af van:
- Waar zit de roest?
Elke locatie heeft een ander kostenplaatje. Soms zit er op 1 plek roest maar is het wel verspreid over 3 verschillende onderdelen aan de carosserie. In dat soort 3 punts reparaties zit veel meer tijd en materiaal. - Hoe groot is de roest?
Een grotere plek kost meer tijd en materiaal. - Kun je er gemakkelijk bij komen?
Bij moeilijk bereikbare plekken moet veel gedemonteerd worden voor je aan het verwijderen van de roest en het lassen kan beginnen. Er is veel ruimte nodig om roest te kunnen wegslijpen en netjes te kunnen lassen zonder de rest van de auto te beschadigen. De voorbereiding is soms meer werk dan het lassen zelf. - Wat voor plaatwerk is er nodig?
Is reparatieplaatwerk leverbaar? Of moet het op maat gemaakt worden? Reparatieplaatwerk kost geld, maatwerk kost meer tijd. - Hoe moet het afgewerkt worden?
Low budget maar wel goed voor APK of een volledige restauratie? Een snelle reparatie waarmee uw auto wél door de APK komt, heeft niet mijn voorkeur maar is het goedkoopste. Bij een restauratie verwijder ik de roest volledig. Daarna las ik de reparatie zonder dat dit nog zichtbaar is. Dit is natuurlijk het mooiste, maar ook een stuk duurder. Ongeacht uw keuze bescherm ik laswerk altijd tegen roest met een epoxy primer en/of een eindlak of tectyl. - Helpt u bij voorbereiding?
Als u al kunt demonteren dan kan ik direct lassen. Zo bespaart u geld.